Nowoczesna higienizacja bez bólu – GBT

Nowoczesna higienizacja bez bólu - GBT w gabinecie dentystycznym Toruń

Regularna higienizacja to najlepszy sposób ochrony zębów i jamy ustnej przed bakteriami, które są bezpośrednią przyczyną powstawania wszelkich chorób. Jako profesjonalni dentyści szerzymy zdrowe nawyki dbania o higienę. Dlatego też oferujemy naszym pacjentom wysokiej jakości usługi także w zakresie profilaktyki. Korzystamy z nowoczesnego urządzenia EMS: Guided Biofilm Therapy (GBT), czyli mało inwazyjnego narzędzia w technologii no pain, które skutecznie usuwa kamień nazębny. Skutecznie dba o jamę ustną, a przy tym jego działanie jest bezbolesne.

Nowa metoda to kilka kroków, które poprowadzą pacjenta do pełnej higienizacji. Każdy przypadek jest inny, dlatego pierwszym krokiem jest prosta ocena zdrowia zębów. Następnie dzięki wybarwieniu biofilmu, pacjent może zobaczyć obszary jamy ustnej, których nie doczyszcza. Na tym etapie często uświadamiamy pacjentów, jak istotne jest dokładne oczyszczanie jamy ustnej i oferujemy profesjonalny instruktaż mycia zębów. Kolejnym krokiem jest usunięcie biofilmu, co ułatwia wykrycie złogów kamienia nazębnego.

Dzięki GBT możliwe jest usuwanie biofilmu i kamienia nazębnego nawet do 10 mm pod kieszonką dziąsłową. To znaczy, że zabieg higienizacji oczyszcza nie tylko zęby z wierzchu, ale również w przestrzeniach, których nie da się oczyścić szczoteczką. Ogromną zaletą higienizacji GBT jest bezpieczeństwo oczyszczania nawet u osób, które posiadają implanty zębów, protezy czy odbywają leczenie ortodontyczne.