Mikroskop z wykrywaniem bakterii

Nowoczesny mikroskop z funkcją wykrywania bakterii w gabinecie stomatologicznym Toruń

W naszym gabinecie Esthetic Dental Clinic w Toruniu do leczenia kanałowego wykorzystujemy zaawansowany technologicznie mikroskop, którego możliwości pozwalają nam na skuteczne i precyzyjne leczenie. Dzięki takim funkcjonalnościom jak 5 stopniowe powiększanie obrazu, oświetlenie z regulacją pola oświetlenia, specjalne filtry i możliwościami manewru głowicą nasi dentyści endodonci zapewniają precyzyjne leczenia kanałowe. Wszystko to za sprawą wysokiej jakości obrazu, który ukazuje najdrobniejsze szczegóły i zmiany w jamie ustnej. Co więcej obsługa mikroskopu jest niezwykle prosta, dzięki sterownikom umieszczonym w zasięgu jednego palca.

Ogromną zaletą mikroskopu jest funkcja wykrywania bakterii. Dzięki specjalnym filtrom w trybie fluorescencji oraz optycznemu powiększeniu mikroskopu dentysta rozpoznaje obecność bakterii oraz zmian próchniczych i tym samym jeszcze lepiej zapobiega rozwojowi chorób. Co więcej poprzez ten mikroskop dentysta dokładnie odróżnia naturalne tkanki zębowe od kompozytów. Dzięki temu w momencie odbudowy ma możliwość dopasowania koloru kompozytu idealnie do naturalnej barwy zęba.

Funkcjonalności mikroskopu dają możliwość pokazania pacjentowi, jakie obszary zębów wymagają większej higieny jamy ustnej. Wykrywanie bakterii ukazuje miejsca, które nie są dokładnie oczyszczane, Dlatego stosowany przez nas mikroskop jest dobrą pomocą w kreowaniu u pacjentów zdrowych nawyków. Dentysta mogąc pokazać obszary wymagające uwagi jeszcze lepiej zadba o zdrowie pacjenta.